Hoi Pieter,

Pieter Kristensen wrote (26-07-12 22:08)
Ik volg deze discussie met belangstelling. Het aantal bijdragers aan de
code van Libreoffice is groter dan vroeger bij openoffice. Ik vind het
geweldig dat mensen dat doen. Maar ik vind het jammer dat dit soort
veranderingen komen.

Hmm... Er gebeurt niets door 'zomaar' een ontwikkelaar, zonder dat met anderen wordt overlegd. En dat gebeurt normaal op de UX lijst, waar deskundige hulp altijd welkom is.

Ook bijvoorbeeld het licht-blauwe lijntje van de koptekst.

Is naar mijn idee ook nog niet helemaal perfect. Ik vind het irritant dat het lijntje soms verschijnt zonder dat ik aan mijn 'muis' (mouspad) kom.

Ik vind dit geen fijne toevoegingen. Er zijn misschien ook wel
belangrijke dingen te doen. Zoals 3d-diaovergangen voor Windows
bijvoorbeeld.

:-) Niet wil het toeval - weet ik toevallig - dat een grote klant heeft betaald voor 'het blauwe lijntje' (is feitelijk een volstrekt andere manier van werken met kop- voetteksten). En die had blijkbaar geen behoefte om te betalen voor de ontwikkeling van de 3d-diaovergangen voor Windows. (Naar ik begrepen heb is dat niet super ingewikkeld, voor iemand met enige relevante competenties uiteraard - dus lobbyen in je omgeving mag.)

Overigens kan  ik me over de twee nieuwe items ook niet echt opwinden.
Ik wen er wel aan denk ik dan.

Denk ik ook wel voor mezelf.

De face-lift die Libreoffice onder windows7 gekregen heeft (3.6) vind ik
een toonbeeld van bescheiden veranderingen met een ENORM GOED resultaat.
Het programma ziet er fris en modern uit! Hulde.

Hé leuk om te lezen :-) Zal ik zeker doorgeven!

veel groet,

--
 - Cor
 - http://nl.libreoffice.org