Cor,

Bedankt voor de reactie en hoop dat je via de rechtstreekse email benadering duidelijkheid krijgt voor de aandacht. Het zou niet best zijn door een een geïntroduceerde bug bij 3.5.0 die in 3.6.0 nog steeds naar voren komt, daar ben ik zelf niet gecharmeerd van, doordat dit toch weer een achteruitgang betekend.

Ik blijf positief aan kijken naar een mogelijke oplossing.

Groet Frank