Beste mensen,

een eenvoudige variantie-analyse kan wel degelijk met calc worden
berekend.
Gebruik hiervoor de functie F.toets

Uitkomst is dan de F, met het opzoeken van deze waarde met het aantal
gebruikte vrijheidsgraden levert de significantie. Wellicht kan dit
laatste ook nog berekend worden, maar dat zie ik zo snel niet staan.

met vriendelijke groet

Leon Crommentuijn
www.LC-OnderzoekenMeer.nl

On Wed, 26 Oct 2011 06:45:24 +0200, Cor Nouws <oolst@nouenoff.nl>