Hallo allen,

Bijlage B is nagekeken en aangepast.
Uit alle tabellen LOKnop verwijdert en alle frames ingesteld op een breedte van 17 cm conform de
wens. Dit alles gedaan zonder Wijzigingen bijhouden (zou anders mogelijk een onleesbaar document
worden).
Heb alle notities die uitgevoerd zijn verwijderd (ook zonder wijzigingen bijhouden).
In wijzigingen bijhouden staan nu nog enkele regels, waarbij de notities aangeven waarom die er nog
staan en er stonden nog enkele notities, die nog geen antwoord hadden.
Blijft één vraagstuk verplaatsen van een zwevende werkbalk naar de bovenkant, onderkant of één van
de zijkanten. De één zegt Dubbelklikken, maar dan gaat de werkbalk naar een vastgezette positie die
door LibreOffice Draw wordt bepaald en ik zeg: Klik (en hou vast) en sleep de zwevende werkbalk
naar de boven-, onderkant of één van de zijkanten.
Wat hierop beslist wordt, maakt mij niet uit. M.i. kan het gewijzigde document gepubliceerd worden.

Groetjes, Henk.