Allen

Dank aan Henk en Leo voor het meedenken.
Daar werd ik veel wijzer van. Ik was vergeten dat we de werkbalk
'Toelichtingen' juist hadden aangepast vanwege de dubbeling in Writer.
Mijn voorstel is nu gaan voor 'Overgeërfde rechthoeken', met enige uitleg.
(wie kan het hoofdstuk daar op aanpassen?)
Er is trouwens ook een werkbalk 'Overgenomen cirkels en ellipsen'. Daar dan
ook maar ' Overgeërfde' van maken,
En dan zou ik gaan voor 'Toelichtingsvormen', zoals als ook veel van de
andere pictogrammen.

Vervolgens kunnen we inderdaad een plan maken voor 'hervorming' van deze en
andere pictogrammen en werkbalken.
Kan Leo daar misschien een voorzet voor maken?

Met vriendelijke groet,
Kees

Virusvrij.
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>