Hallo Kees en anderen,

Ook ik was nog niet bekend met onderstaand begrip (zit ook niet meer in het arbeidsproces).
Ik neem aan dat dit statische hulpmiddel te zijner tijd wel opgenomen zal worden onder
Gegevens>Statistieken. Ook met het "nabouwen" van de Excel-functie Fourier-analyse heeft het enige
tijd geduurd voordat deze functie in Calc werd opgenomen.
Ik denk dat daarbij een "zetje" kan helpen om hier wat vaart in te zetten.

Groetjes, Henk.