Ik heb de volgende opmerking nog bij het onderdeel opslaan en conflicten
oplossen geplaatst.
Hopelijk verduidelijkt dit het onderdeel nog meer.

*Opmerking*

Conflicten kunnen alleen ontstaan als meerdere gebruikers het werkblad
tegelijkertijd open hebben en wijzigingen hebben opgeslagen.

Virusvrij.
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>