Hej allen,

Nog twee bedenkingen:
- we hebben 3 kleuren groen in de handleiding, wat me toch wat te veel lijkt: LOGroen1 voor de koppen, LOGroenAccent voor de opmerkingen en LOGroen2 voor de koppelingen. Zouden we ze niet allemaal LOGroen1 maken om wat rust te brengen in de tekst. Vooral LOGroenAccent springt er wat uit, zeker als het in de buurt staat van een LOHeading1. - voor mij mag ook de letter grootte van LONote, LOTip en LOCaution wat kleiner. Door hun prominente inspringing vallen ze al behoorlijk op.

Vriendelijke groeten

Leo