Hallo Leo,

In LibreOffice 6.3.5.2 onder Linux Mint 19 komt het instellen van
dialoogvensters nog wel steeds voor. Blijkbaar zitten er verschillen in de
diverse distributies van Linux, die daar verschil in maken (zie afbeelding).

Misschien is het dus handig om daar een aanvullende opmerking over te
plaatsen.

Groetjes, Henk.