Op 25 december 2016 om 10:11 schreef Alex Plantema <alex.plantema@xs4all.nl>
:

Op vrijdag 23 december 2016 09:23 schreef Cor Nouws:

Kees Kriek wrote on 23-12-16 08:31:

Ik heb hier toen 5.1 net uit kwam ook een discussie over gehad met
Cor (meen ik) en daar kwam uit dat het venster Stijlen en opmaak
inderdaad in de Zijbalk is opgenomen en nog steeds met F11 geopend
wordt.

En aanvankelijk wilde men hetzelfde doen met de Navigator en F5. Maar
omdat er mensen zijn die de Navigator naast/gelijk met Stijlen en
Opmaak willen gebruiken, is er (na felle discussie) besloten om de
Navigator met F5 op de oude plek te starten. Gelukkig :)

Indien gewenst kun je Stijlen en opmaak uit de Zijbalk slepen
waardoor het weer een zwevend venster wordt.

Dat staat volgens mij nog op het programma voor de verre toekomst.
Alle panelen in de zijbalk zouden (niet)zwevend moeten kunnen worden
gemaakt. Gezellige boel ;)

In elk geval is het vervelend dat de zijbalk niet geheel verdwijnt als je
de Stijlen en opmaak weer verbergt. Dat vergt weer een muishandeling.
(Zit hier nog met versie 5.0.6 want de nieuwe menu-indeling is behoorlijk
irritant als je daarnaast OpenOffice en (op het werk) Excel gebruikt; je
kunt wel de indeling aanpassen maar niet de sneltoetsen.)

Vreemd, bij mij werkt het wel zo. F11 opent de Zijbalk met Stijlen en
opmaak en nogmaals F11 verbergt de Zijbalk weer. Getest in 4.2, 5.1, 5.2 en
5.3.

Alex.