Een goed en gezond 2015 aan allen!!!

Kees: ik wil wel nalezen.

Luc

Op 02-01-15 om 12:32 schreef Kees Kriek:
Allen

Als eerste wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om iedereen een
gelukkig en gezond nieuwjaar te wensen.

Zoals jullie wellicht weten wordt er met een klein team aan de documenten
(handleidingen) van LibreOffice gewerkt.

Wegens omstandigheden is het team nu (tijdelijk) tot één persoon beperkt
(ikzelf).
Nu heb ik twee documenten klaar die gepubliceerd zouden kunnen worden, maar
het is gebruikelijk/wenselijk dat deze eerst door een andere persoon op
taal/grammaticale fouten wordt nagelezen.

Zijn er mensen die eventueel tijd en zin hebben dit voor mij te doen. Ik
zal dan een document met wat instructie toezenden, waarna het nagelezen en
eventueel verbeterd naar mij terug gezonden kan worden en ik het kan
publiceren.

Alvast bedankt voor de genomen moeite,
Kees