Ahhh you're a star :) What's the best way of doing that, do I file a normal bug or do I need to contact Eike directly?

Michael

Sgrìobh Mihkel Tõnnov na leanas 15/05/2016 aig 15:21:
Hi Michael,

Not sure if you have already figured this out, but if not, then here's a pointer: https://cgit.freedesktop.org/libreoffice/core/commit/?id=51fc602184ab8d1afbfb183a3d25b1122c8b1e29

Best regards,
Mihkel

--
*Akerbeltz <http://www.faclair.com/>*
Goireasan Gàidhlig air an lìon

*Tha Gàidhlig aig a' choimpiutair agad, siuthad, feuch e!*
Iomadh rud eadar prògraman oifis, brabhsairean, predictive texting,
geamannan is mòran a bharrachd. Tadhail oirnn aig www.iGàidhlig.net <http://www.iGaidhlig.net/>