Kun ongelma on niin erikoinen ja vakava, mainitsin sen kehittäjächatissä. Eräs arveli, että tietokoneen virtalähteeseen on tullut vikaa ja LibreOfficen ollessa suhteellisen raskas ohjelmisto, se kuormittaa suoritinta ja virtalähde kompastuu. Ehkä teoria ei ole kaukaa haettu, kun sanoit koneen olevan melko vanha.

t. Ilmari