Hei!

Kun yritän asentaa Voikkoa extension managerissa (joko kaksoisnapsauttamalla
itse Voikko-tiedostoa sen kansiossa tai hakemalla sen Add-toiminnon kautta),
saan virheilmoituksen:

AddExtension(s):
C:\Users\user\AppData\Roaming\LibreOffice\4\user\uno_packages\cache\uno_packages\lu4iw8xi.tmp_\voikko(2).oxt

does not exist.

Löysin tämän kansion:
C:\Users\user\AppData\Roaming\LibreOffice\4\user\uno_packages\cache\uno_packages
ja se on tyhjä.

Olen päivittänyt LO:n uusimman version ja myös Voikko on uusin. Olen
yrittänyt ladata (siis jos vaikka latauksessa tai tiedostossa yms olisi ollut
ensin virhe) ja asentaa Voikkoa lukemattomia kertoja, mutta aina samoin
tuloksin. Olen yrittänyt käynnistää konetta uudelleen, poistaa ja asentaa
ohjelmia uudelleen, siivota rekisterin jne.

Voikon aiempi versio toimi normaalisti LO:ssa viime vuonna samassa
käyttöjärjestelmässä (Win 7), mutta kun huomasin sen lakanneen toimimasta
(ABC oli kadonnut Suomen kohdalta kieliasetuksissa) aloin asentaa sitä
uudelleen, ja nyt tämä.

Teenkö jotain väärin? Miten sen saisi toimimaan?

T. Laura Boeva

--
Securely sent with Tutanota. Claim your encrypted mailbox today!
https://tutanota.com