Hei
Näyttää hyvältä.
Täysi leveys säilyy n. 900 kuvapisteessä (ikkunan vaakavierityspalkista päätellen) riippumatta fonttikoosta Ubuntun Firefoxissa ja Epiphanyssa.
Kuva pienifonttisesta etusivusta ikkunasta mittaritaustalla linkissä (-;

http://ristoi.comli.com/Kuvat/LibOPsivurajaus.png

Ja tässä 1920x1080 -näytölle Ubuntuun taustakuvaksi viritetty mittari, jos ketä kiinnostaa:

http://ristoi.comli.com/Kuvat/Raami.png

Yställisesti
Risto

On Friday 28 January 2011, Teemu Likonen wrote:
> Alla on minun ehdotukseni. Säilytin sisällön suunnilleen ennallaan,
> mutta Harrin ehdotuksen mukaisesti poistin maininnan PDF-tiedostojen
> muokkaamisesta. "Avoimuutta" yritin selittää vähän paremmin, sillä
> esimerkiksi "yhteisön ohjaama" ei mielestäni ole riittävän selkeä.

Laitoin luonnossivulle kirjoittamasi tekstin, minusta se on hyvä.
Ensimmäisen
kappaleen sanat ovat aika pitkiä, minkä johdosta rivitys tuossa kappaleessa saattaa selaimesta ja fonteista riippuen olla hiukan epäsiistin näköinen. Mutta sitä voi säätää tarvittaessa myöhemmin.

Ne teistä, jotka pääsevät luonnossivulle: miltä näyttää? Siellä on nyt ehdotukseni uudesta asettelusta. Sisältö on tätä Teemun tekstiä lukuun ottamatta sama kuin Janin viimeisessä ehdotuksessa, mutta otsikointia
ja sivun
taittoa muutin merkittävästi. Sivu on nyt tyyliltään hiukan enemmän kansainvälisen sivuston mukainen.

Vasemman palstan uutislistoja aion vielä muotoilla jossain vaiheessa lisää. Siellä pitäisi ainakin ottaa joka kohdassa käyttöön ul-listat p-elementtien tilalle. Sivu näyttää minusta edelleen hiukan tylsältä, koska siellä ei ole yhtään kuvaa Facebook-logojen ja vastaavien lisäksi. Valitettavasti vain kunnollista tilaa kuvalle ei oikein enää ole...

Harri

--
*** All posts to this list are publicly archived for eternity ***

__
Saunalahdelta mullistava uutuus Nokia N97 ja kaiken kattava TotaaliMAX nyt ennakkomyynnissä
uskomattoman edullisesti! Paketissa puhelut ja viestit (3000 min/kpl/kk), huippunopea
mobiililaajakaista sekä Nokia N97 yhdellä kk-maksulla vain 59,95 e/kk (24 kk sopimus).
Katso http://saunalahti.fi/totaalimax