Κίμωνα, όπως διαπίστωσες και εσύ, δεν υπάρχει αλλαγή παραγράφου αλλά αλλαγή γραμμής με αποτέλεσμα να δημιουργείται το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις. Επίσης, στο τέλος κάθε γραμμής υπάρχει πλήθος κενών χαρακτήρων επιβαρύνοντας ακόμα περισσότερο την κατάσταση, κάνοντας το κείμενο δύσκολο να μορφοποιηθεί.

Τονίζω και πάλι την ανάγκη να εισάγεις το κείμενο στην μορφοποίηση που θέλεις και όχι στην μορφή που έχει από την πηγή που το πήρες.

Παρατηρώ επίσης ότι όλο το κείμενο είναι στην τεχνοτροπία “Σώμα κειμένου” (“Body Text”) και ότι έχει εφαρμοστεί μορφοποίηση χειροκίνητα εκεί που θέλεις στοίχιση στο κέντρο. Για καλύτερο και ορθότερο έλεγχο του εγγράφου θα έλεγα πως θα πρέπει να μάθεις να δουλεύεις με τα “Στυλ”, και αυτή δεν είναι απαίτηση του LibreOffice Writer αλλά γενικότερα όλων των εφαρμογών αυτού του είδους.

Στην σελίδα τεκμηρίωσης του LibreOffice [1] μπορείς να βρεις οδηγούς για την χρήση καθεμιάς από τις εφαρμογές. Στο Writer Guide [2], και συγκεκριμένα στο Κεφάλαιο 8 μπορείς να βρεις λεπτομερείς οδηγίες για την χρήση των Στυλ (=τεχνοτροπίες).

Προσπάθησε σε παρακαλώ να διατηρήσεις τις απαντήσεις σου γι' αυτό το θέμα κάτω από το αρχικό μήνυμα ώστε να υπάρχει μία συνέχεια στην συζήτηση. Μην ξεχνάς ότι τα μηνύματα που στέλνουμε στην λίστα αρχειοθετούνται [3] και αρκετοί αναζητούν μέσα σε αυτά για να βρουν λύση στο πρόβλημά τους. Ο Mozilla Thunderbird που χρησιμοποιείς, έχει την δυνατότητα ν' απαντά στην λίστα με το “Reply List” που έχει. Δεν χρειάζεται να δημιουργείς νέο μήνυμα κάθε φορά.

[1] https://documentation.libreoffice.org/en/english-documentation/
[2] https://nextcloud.documentfoundation.org/s/JZPbqLcjYt4oayD
[3] https://listarchives.libreoffice.org/el/users/