Ευχαριστώ και πάλι Thanos. Αυτή η συμβουλή σου είναι πραγματικά πολύτιμη, δύσκολα θα σκεφτόμουν για
την υποδιαστολή να πάω tools>options>language settings>languages. Φρονώ ότι η ρύθμιση θα έπρεπε να
είναι ευκολότερα και προφανέστερα προσβάσιμη, για διευκόλυνση του μη πεπειραμένου χρήστη. Τέλος
πάντων, ευχαριστώ και πάλι.

Constantinos Papaioannou
Thessaloniki, Greece

    Στις Δευτέρα, 24 Μαΐου 2021, 1:40:35 π.μ. EEST, ο χρήστης Thanos <pampo@freemail.gr> έγραψε:

 Κωνσταντίνε, μην ξεχνάς ότι στέλνεις τα μηνύματα στην λίστα ταχυδρομείου
και όχι σε όποιον απαντάει στα μηνύματα μεμονωμένα.

Διεθνώς... υπάρχουν δύο βασικοί τρόποι σήμανσης της υποδιαστολής. Με
κόμμα, ή με τελεία. Μάλιστα οι χώρες που χρησιμοποιούν το κόμμα είναι
περισσότερες από αυτές που χρησιμοποιούν την τελεία [1].

Τώρα, ο λόγος που θέλει κόμμα ως σημάδι για την υποδιαστολή φαντάζομαι
ότι έχει να κάνει με το locale που χρησιμοποιείς. Είναι στα ελληνικά?

Πάντως υπάρχει τρόπος να ελέγξεις το σημάδι της υποδιαστολής από τις
ρυθμίσεις του LibreOffice. Ακολουθούν τα βήματα στ' αγγλικά:

 1. Μενού Tools > Options.
 2. Αριστερά κάτω από το “Language Settings” επιλέγουμε το “Language”.
 3. Δεξιά στην ενότητα “Formats”, στο “Decimal separator key” υπάρχει
    ένα checkbox το οποίο μας επιτρέπει να έχουμε το ίδιο σημάδι με το
    locale μας ή όχι. Το προκαθορισμένο σημάδι που χρησιμοποιεί το
    locale μας εμφανίζεται μέσα στην παρένθεση.

Πιστεύω λοιπόν ότι δεν υπάρχει κάποια απόκλιση στην λειτουργία του
Libreoffice από τα στανταρτς και μάλιστα αν το Word σου ζητάει τελεία σε
ελληνικό κείμενο, τότε μάλλον αυτό αποκλίνει...

[1]
https://en.wikipedia.org/wiki/Decimal_separator#Countries_using_decimal_comma