Λοιπόν, από την στιγμή που ζητάς την βοήθειά μας, καλό θα είναι να κατανοήσεις το που στέλνεις αυτά τα μηνύματα.

Πρόκειται για μία “λίστα ταχυδρομείου”. Στις λίστες ταχυδρομείου στέλνουμε το μήνυμά μας στην λίστα, και το λαμβάνουν όλα τα μέλη της. Οι λίστες ταχυδρομείου έχουν ένα συγκεκριμένο θέμα συζήτησης. Εδώ πραγματευόμαστε θέματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες του LO.

Στέλνε λοιπόν τα μηνύματα στο users@el.libreoffice.org και όχι στα προσωπικά mails των μελών που απαντούν στα ερωτήματά σου. Αν δεν έμπαινα στον κόπο να απαντήσω στην λίστα, κανένα από τα άλλα μέλη δεν θα λάμβανε την απάντησή σου και φυσικά δεν θα είχες και καμιά απάντηση όσον αφορά το πρόβλημά σου.

Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να σε βοηθήσω με το συγκεκριμένο πρόβλημα διότι οι γνώσεις μου σε VBA είναι μηδαμινές.

Χρησιμοποίησε όμως σε παρακαλώ την λίστα σωστά!