Πιθανώς να έχει γίνει αλλαγή στις γραμματοσειρές. Δοκίμασε να ορίσεις ξανά τη γραμματοσειρά και το
μέγεθος αυτών των γραμμών μήπως και διορθωθεί η εκτύπωση.

    Στις 9:42 μ.μ. Παρασκευή, 8 Ιουλίου 2016, ο/η Γιάννης Βραχάλης <y.vrahalis@hotmail.gr> έγραψε:

 #yiv1248360334 #yiv1248360334 -- P {margin-top:0;margin-bottom:0;}#yiv1248360334 φιλε μολις τωρα
το ειδα. οταν το ανοιξα το Powerpoint , η σελιδα πανω πανω εγραφε λιμπρε οφισ ιμπρεσ, αρα με αυτο
ανοιξε.επισης ειδα και κατι αλλο, το κοψιμο των γραμματων συμβαινει μονο οταν δωσω εντολη για
μπρος-πισω εκτυπωση. οταν δεν βαλω μπροςπισω αλλα μονο στη μια μερια του φυλλου ,δεν τα κοβει