Καλησπέρα κι από μένα,
μήπως θα μπορούσε κάποιος να βοηθήσει κι εμένα;
έχω εγκαταστήσει την Έκδοση: 4.2.3.3 σε γουιν7 και παρουσιάζει ένα τρεμούλιασμα κατά το οποίο δεν μπορεί φυσικά να γίνει καμία διεργασία σε ό,τι κι αν κάνω. Πρέπει να επανακινήσω την εφαρμογή. Το έχω παρατηρήσει σε κείμενο. Δεν το έχω δουλέψει ακόμη σε άλλα.
Μήπως ξέρετε κάτι;
Μαρία

Στις 7/5/2014 5:16 μμ, ο/η Epaminondas Diamantopoulos έγραψε:
Καλημέρα,

Στο δικό μου σύστημα εγκατεστημένο σε Linux Mint 16 με LO έκδοση: 4.1.3.2
μόλις έλεγξα πως η διαδικασία της αυτόματης διόρθωσης λειτουργεί κανονικά.
Σε τι λειτουργικό σύστημα έχεις κάνει την εγκατάσταση;

Στις 7 Μαΐου 2014 - 4:57 μ.μ., ο χρήστης Ευαγγελία Μάρκου <
evagmarkou@gmail.com> έγραψε:

Γεια σας.

Κατέβασα το LibreOffice 4.2, αλλά στο Writer αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα:

Προσπαθώ να δημιουργήσω έναν κατάλογο με λέξεις στο μενού Εργαλεία" -
"Επιλογές αυτόματης διόρθωσης" - "Αντικατάσταση", όμως ενώ συμπληρώνω
κανονικά τα πεδία "Αντικατάσταση" και "Με", πατώ "Δημιουργία" και
"Εντάξει", δεν μου κάνει τις αντικαταστάσεις όταν πληκτρολογώ, αλλά ούτε
και έχει αποθηκεύσει τον πίνακα που είχα δημιουργήσει, όταν ξαναμπαίνω στο
μενού . (Έχω ορίσει τη γλώσσα "Ελληνικά", όμως το ίδιο συμβαίνει και αν
ορίσω "Αγγλικά" ή "[Όλα]". Από το μενού "Μορφή" - "Αυτόματη διόρθωση" είναι
τσεκαρισμένο "Κατά την πληκτρολόγηση").

Μήπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει;

--
deleted