Αγαπητοί φίλοι,

Έχω ένα πρόβλημα με το LibreOffice Base. Πριν προχωρήσω, ενημερώνω ότι έχω
την ελληνική έκδοση 3.6.2.2, και δουλεύω σε ελληνικό περιβάλλον Ubuntu
12.10, 64bit.

Το πρόβλημα έχει ως εξής: έχω κάνει μια βάση δεδομένων όπου μεταξύ άλλων
έχω και αριθμητικά πεδία «Number [NUMERIC]». Παρά του ότι χρησιμοποιώ την
ελληνική έκδοση του Base σε ελληνικό περιβάλλον Ubuntu, θέλω σαν
διαχωριστικό δεκαδικών να έχω την τελεία και όχι το κόμμα (για να είναι
δυνατή η μεταφορά των δεδομένων σε R statistics με τη μορφή csv).

Για να το πετύχω αυτό, πήγα στην επεξεργασία του πίνακα μου, και στις
«Ιδιότητες πεδίου», πήγα στην κάτω γραμμή (από το παράθυρο που άνοιξε) εκεί
που λέει «παράδειγμα μορφοποίησης» και πάτησα στο κουμπί με τις τελίτσες
δεξιά του παραδείγματος. Αποτέλεσμα αυτού ήταν να ανοίξει ένα νέο παράθυρο
«Αγγλικά (Μ. Βρετανία)». Όρισα πόσα δεκαδικά ήθελα (στην προκειμένη
περίπτωση 3) και στο πεδίου «Κωδικός μορφοποίησης» εμφανίζεται αυτό
«#.000», όπου φαίνεται ότι έχει σαν διαχωριστικό δεκαδικών την τελεία. Στη
συνέχεια, αφού το επανέλαβα σε ένα σωρό πεδία, έσωσα τις αλλαγές, τόσο στον
πίνακα όσο και στη βάση δεδομένων (βγαίνοντας από το Base).

Μετά από την επανεκκίνηση του υπολογιστή, όταν ξαναπάω στον πίνακα μου,
εξακολουθεί να εμφανίζει σαν γλώσσα τα ελληνικά, με διαχωριστικό δεκαδικών
το κόμμα και όχι την τελεία. Το πρόγραμμα δηλαδή, κάνει «του κεφαλιού του»
αγνοώντας τις εντολές που έδωσα.

Η ερώτηση είναι αν υπάρχει τρόπος να ορίσω την αλλαγή αυτή και να την
κρατήσει το πρόγραμμα. Θα προτιμούσα η αλλαγή να μην επηρεάσει όλο το
σύστημα του Ubuntu, και αν είναι δυνατό ούτε και τα άλλα προγράμματα του
LibreOffice.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια.