Απο: Pantelis  Koukousoulas <pktoss@gmail.com>

Προς: Kostas Oikonomou <kikonomou@yahoo.gr>
Κοιν.: Ubuntu Λίστα <ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>; users@el.libreoffice.org
Στάλθηκε: 11:53 π.μ. Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2013
Θέμα: Re: Αλλαγή δικαιωμάτων αρχείου

Με συγχωρείς φίλε Κώστα που σε ξέχασα αλλά οι 2 τελευταίες μέρες ήταν
κάπως φορτωμένες ...

Κάνω CC και τη λίστα του LibreOffice καθώς το πρόβλημα είναι ανεξάρτητο
του Ubuntu αλλά είναι σχετικό με τη Base οπότε καλό είναι να μπορούν να
το δουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι.