Απο: Christina Kastrinaki <aleksantra15@yahoo.gr>

Προς: Epaminondas Diamantopoulos <epdiamantopoulos@yahoo.gr>
Στάλθηκε: 4:49 μ.μ. Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2012
Θεμα: Σχετ: [el-users] help on libreoffice writer

Δεν γνωρίζω περί ποίας λίστας ομιλείτε.

Συγνώμη αν δεν έγινα σαφής : Εννοούσα τη λίστα χρηστών του LibreOffice στην οποία έστειλες το πρώτο
σου μήνυμα!

Έχω εγκαταστήσει την ελληνική version του writer στο laptop μου.
Θέλω να μάθω πώς μπορώ να εισαγάγω στο κείμενό μου
τα ελληνικά εισαγωγικά, που είναι διαφορετικά από τα ".

Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.

Όσον αφορά το πρόβλημά σου υπάρχουν οι εξής δύο λύσεις, μία προσωρινή και μία μόνιμη (αν γράφεις
κυρίως ελληνικά κείμενα) :

Η προσωρινή : Κάθε φορά που θέλεις να εισάγεις στο κείμενο σου ελληνικά εισαγωγικά επιλέγεις από το
μενού του LibreOffice Writer

        Εισαγωγή →Ειδικός χαρακτήρας

και εισάγεις το χαρακτήρα που θέλεις (7η και 8η σειρά αντίστοιχα)

Η μόνιμη : Αν θέλεις κάθε φορά που εισάγεις εισαγωγικά, αυτά να είναι ελληνικά («) και (») μπορείς
να το πετύχεις επιλέγοντας

    Μορφή →Αυτόματη Διόρθωση →Επιλογές αυτόματης διόρθωσης.
Από το παράθυρο που θα ανοίξει επιλέγεις την 4η ετικέτα που γράφει "Επιλογές" και από τη δεύτερη
στήλη (Διπλά εισαγωγικά) κάνεις κλικ στα μικρά κουμπιά με τα εισαγωγικά και επιλέγεις τους
χαρακτήρες των ελληνικών εισαγωγικών. Τώρα, κάθε φορά που θα πιέζεις το πλήκτρο για εισαγωγικά,
αυτά θα εμφανίζονται ελληνικά.

Μία εικόνα με το παράθυρο που θα πρέπει να βλέπεις στις επιλογές "Αυτόματης διόρθωσης" μπορείς να
δεις στη διεύθυνση :

https://www.dropbox.com/s/ocbjdpretxmwpmt/Screenshot.png
(αντέγραψε τη διεύθυνση και επικόλλησε την στο φυλλομετρητή που χρησιμοποιείς)

Ελπίζω να λυθεί το πρόβλημά σου...