Στις 2 Απριλίου 2012 11:32 π.μ., ο χρήστης Thanos <pampo@freemail.gr> έγραψε:

Δεν μπορώ ν' αναπαράγω το πρόβλημα.

Έφτιαξα ένα κείμενο, έβαλα υποσημειώσεις, στο στυλ που εφαρμόζεται στο
υποσέλιδο ενεργοποίησα τον συλλαβισμό αλλά σκιασμένες παύλες δεν συνάντησα.

Απενεργοποιώντας τον συλλαβισμό στο στυλ του υποσέλιδου, εξαφανίζονται οι
παύλες?

Δοκίμασε να δημιουργήσεις ένα καινούργιο έγγραφο και ν' αντιγράψεις το
περιεχόμενο του παλιού σου εγγράφου στο καινούργιο. Εισήγαγε και πάλι τις
υποσημειώσεις. Εμφανίζεται και πάλι το πρόβλημα?

Αν ναι, περιέγραψέ μας τα *ακριβή* βήματα που ακολουθείς για την εισαγωγή
των υποσημειώσεων.

--
deleted

Μάλλον δεν ήμουν αρκούντως σαφής: το πρόβλημα με τον γκρίζο φόντο της
παύλας του συλλαβισμού εμφανίζεται στο σώμα του κειμένου... Δεν ξέρω
αν ο συλλαβισμός θα συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο και στις
υποσημειώσεις, διότι αυτές δεν τις έχω δακτυλογραφήσει ακόμη... Αλλά ο
αύξων αριθμός τους εντός του κειμένου εμφανίζεται σε γκρίζο φόντο και
αυτοί όπως και η παύλα του συλλαβισμού.

Δεν έχω μάθει να ορίζω στυλ στα κείμενα που γράφω στο Writer! Ίσως δεν
είναι σωστή πρακτική αυτό, αλλά βλέπεις δεν έχω αντιληφθεί ακόμη τα
οφέλη που δίνουν στον χρήστη τα στυλ...!  Μπορείς να μου υποδείξεις το
σχετικό URL της τεκμηρίωσης;

Γιώργος