Στις 02/08/2011 12:47 μμ, ο/η Spyros Bourdaniotis έγραψε:
Σίμο, Sergey, Μιχάλη,
Θα ήταν μεγάλη παράλειψή μου εάν δεν σας έλεγα ένα μεγάλο ευχαριστώ γιά
το χρόνο σας και την φαιά ουσία που καταναλώσατε γιά την αφεντιά μου.

eperon
(Σπύρος Μπουρδανιώτης).
Σπύρο , σε ευχαριστώ για καλά σου λόγια.
Θα είμαστε όσο μπορούμε εδώ να βοηθήσουμε και εσένα και άλλους αν έχουν κάποιο πρόβλημα. Και εσύ μπορείς να βοηθήσεις με δικό σου τρόπο να το προτείνεις όπου μπορείς για να το μάθει ο κόσμος και να το χρησιμοποιεί.
Είναι πραγματικά καλό και εύκολο στην χρήση .
Στις 01-08-2011, ημέρα Δευ, και ώρα 10:06 +0300, ο/η Simos Xenitellis
έγραψε: