αυτο εψαχνα και ολα τα αλλα που μου στειλανε τα παιδια θα τα μελετησω
,τελικα τοσο καιρο μας το παιζανε και καλα τα ιδιοκτητα και μας ζαλιζανε,
εξ αρχης μπραβο παιδια για οτι κανετε,θα το συστησω σε πολλους που
ξοδευουνε τοσα και τοσα,η γνωση πρεπει να μοιραζεται,καλυφθηκα και
παλι μπραβο σας,για απλες εργασιες που κανω με καλυπτει πληρως,ευχαριστω..
..συγνωμη που δεν γνωριζω ακομα τους σωστους τροπους επικοινωνιας.....

Απο: Pantelis  Koukousoulas <pktoss@gmail.com>
Προς: users@el.libreoffice.org
Στάλθηκε: 9:19 μ.μ. Σάββατο, 4 Ιουνίου 2011
Θεμα: [el-users] Re: [el-users] Fwd: Σχετ: [el-users] Αποριες