So, dat weer al veel to lang op mien Zeddel. Man de letzten Maanden weern
so wat vun turbulent.

Ik hebb dat nu to de eegennams.txt toföögt.

Över de Oortssuffixen hebbt ji ja ok al mal nadacht. Ik denk mi, dat is en
gode Idee. Dat maakt wi ok noch.

Dat gifft sünst noch so en poor Wöör, de ik noch mit rinnehmen will. Un
denn maak ik op lern-platt.de wedder en Datei to'n Rünnerladen trecht.

Heiko