Re: [da-stavekontrol] FreeDict

Hej Leif
Ja, projekterne lever i bedste velgående. Vi har bl.a. fået en ny meget aktiv bidragyder til Stavekontrolden, jeg har et bidrag liggende til LanguageTool, som jeg ikke har fået afleveret endnu, og der har været en der har vist noget interesse vedr. orddeling. Jeg har dog selv været noget vingeskudt i år, hvor jeg har været ramt af Leukocytoklastisk Vaskulit, hvor det værste dog er overstået, men jeg er stadig meget træt.

Jeg tror ikke FreeDict kan bruge vores ordbog til så meget, da det de laver er en oversættelsesordbog mellem 2 sprog. Men man kunne da prøve og spørge Joh Hansen, som er bidragyder af dansk-engelsk.

Med venlig hilsen
Esben Aaberg