Hej Kenneth
P.t. er sitet hvor synonymordbogen til LibreOffice skabes ud fra ikke online, og det har været
stadiet de sidste par år. Men jeg har en offline kopi jeg vedligeholder. Dog får den bestemt ikke
den opmærksomhed, den fortjener, da det meste af min "frivillig-tid" gå mod stavekontrollen i
LibreOffice.
Selve sitet er OpenThesaurus version 1.5 af https://www.openthesaurus.de/ som oprindelig hostede
koden her https://sourceforge.net/projects/openthesaurus. Version 1.5 var skrevet i php, men i dag
bruger det tyske OpenThesaurus noget helt andet kode.

Nu skriver du ikke om det er et hygge krydsordsprojekt du har gang i, eller om du gerne vil til at
løbe synonymordbogsprojektet i gang igen, så inden jeg løber ud af en tangent der ligger langt væk
fra dine ambitioner og hensigt, må jeg heller stoppe her.
Du skal være velkommen til at præcisere dit spørgsmål, bede om koden eller forespørge på datafiler.

Med venlig hilsen
Esben Aaberg

P.s. der er også sendt en kopi til stavekontrol@da.libreoffice.org, hvor vi koordinere arbejdet med
stavekontrol, synonymordbog, orddeling og grammatikkontrol. Se yderligere her:
https://da.libreoffice.org/kontakt-os/
Vælger du at svar til listen skal du først tilmelde dig den, men så vil du også ramme folk, med
fingrene nede i alle mulige sprogprojekter.