Re: [da-stavekontrol] Findes mangel i flertal i sammensatte ord?

Hej

I princippet findes flertalsformerne, da det
grundlæggende ord mangel har flertalsform.
Det er lidt ligesom "himmel" - hvor flertalsformerne
er sjældne men dog eksisterende.

Spørgsmålet er om man vil godtage korrekte, men usandsynlige ord.
Og hvor lille en sandsynlighed skal være før man vil afvise ordet.

Hilsen
keld