Hej.

Jeg vil gerne hjælpe med at oversætte til dansk fra engelsk .

Jeg sendte en mail for et par dage siden til dansk.subscribe….., men har intet hørt. Er min mail
blevet væk, eller skal jeg bare være tålmodig?

Jeg taler også flydende spansk og fransk, hvis det skulle være aktuelt med oversættelser fra disse
sprog.

Jeg er i en periode hvor jeg har ekstra tid ledig, og vil gerne give noget af denne tid, til at
være med til at gøre LibreOffice bedre.

Med venlig hilsen
Kim Kops

«Mucho más temprano que tarde, se abrirán las grandes alamedas, por donde pasará el hombre libre
para construir una sociedad mejor»