37 personer? Det var ikke så lidt.
Jeg regner med at være en af de fire der nævnes, og det er egentlig ikke så
godt.
Siden september måned (2018) har jeg nemlig brugt en del tid på et open
source projekt der hedder Pencil2D. Jeg har en fortid med 20+ år i
tegnefilmsbranchen, og det er meget givtigt for mig at arbejde med holdet
bag Pencil2D.
Desværre er det gået ud over den tid jeg bruger på LibreOffice, og det
fortsætter nok en tid endnu.
Jeg vil derfor opfordre alle til at gøre som Leif opfordrer til, nemlig at
afse lidt tid ind imellem til LibreOffice.
Venligst, David