Hej Leif og I andre
Som jeg har sagt før, synes jeg du fortjener meget stor respekt for dit kæmpe arbejde for LibreOffice. Derfor går det jo ikke hvis du bliver alt for udkørt... Jeg synes det lyder som en fornuftig plan at få etableret en forening - og hvis der er nogen der vil give den en ordentlig skalle mod at få lidt betaling for arbejdet, vil det jo være klasse. Alternativt ville det måske være en ide at bruge pengene på at få tiltrukket nye kræfter gennem en eller anden form for kampagne.

Er processen mon således:
1. blive enige om vedtægter her på listen (René kan sende sit første bud)
2. forhøre os om nogen vil lægge en ekstra indsats mod betaling (fra listen her - eller udefra) eller om vi skal finde måder at få nye frivillige
3. indkalde til virtuel etablerende generalforsamling
4. vedtage brug af midlerne på generalforsamlingen.
5. vedtage og forpligte os for planer for tiltrækning af friske kræfter

Jeg er med andre ord også med på ideen - omend jeg som så mange andre har mange jern i ilden...
Mvh
Jeppe