Hej Jørgen.

Mange tak for meldingen!

Ang. "Mere": Jeg har rettet det i både version 4.3 og 4.4. Rettelsen skulle
derfor gerne komme med i kommende udgaver af begge disse versioner af
LibreOffice.

Ordet var svært at oversætte, da vi som oversættere ikke kan se
sammenhængen og der blot stod "More" i det engelske forlæg. Tak fordi du
viste sammenhængen så fint med et skærmbillede.

(Til jer andre oversættere: Det er rettet i
https://translations.documentfoundation.org/da/libo43_ui/translate/starmath/source.po#unit=73184757
og
https://translations.documentfoundation.org/da/libo_ui/translate/starmath/source.po#unit=28744184
)

Ang. farver, der ikke er oversat: Dette er allerede rettet i version 4.4
(jeg har tjekket version 4.4.0.2). Jeg kan heller ikke finde fejlen i
oversættelserne for version 4.3, så det er sandsynligvis også rettet hvis
der kommer nye udgaver af 4.3-versionen.

Tak igen for meldingen og de fine skærmbilleder!

Mvh.
Jesper Hertel

Den 27. februar 2015 kl. 00.32 skrev Jørgen Rasmussen <joergenr@stofanet.dk>
:

Hej oversættere.

Jeg har fundet lidt oversættelsesfejl i version 4.3.6.2. Hvis i ikke har
rettet dem allerede:

Mere skal vist ændres til Flere. Se billede: http://www.joergenr.dk/OOo/
math.png
Der er farver, der ikke er oversat, bl.a Brown og flere farver, der
starter med Light. Se billede: http://www.joergenr.dk/OOo/farver.png

--
Jørgen Rasmussen

--
libreoffice.org/da/dansk/
Alle beskeder du sender til listen bliver publiseret her og kan ikke