Jeg har et konkret forslag til layout her:  Forslag:
http://demo.phpbb3styles.net/SimpleGreen

/Leif

Layout
Nyt farveskema (grønne nuancer osv.). Det havde vi ændret i det gamle
site. Kan vi genfinde det gamle stylesheet og bruge det som udgangspunkt?
Logo - Har vi logoet fra det gamle site, ellers må vi lave et nyt.

Det bedste er måske at finde et her: http://www.phpbb3styles.net/  - det
kan jeg let lægge op og bruge logo fra libreoffice.