meddelelse --------<br> Fra: Leif Lodahl <leiflodahl@gmail.com><br> Sendt: tor., 03/07/2014
21:11<br> Til: Jeppe Bundsgaard <jeppe@bundsgaard.net>; Dansk <dansk@da.libreoffice.org><br> CC:
vente med, indtil vi hører fra Esben. Kun han kan lave en back-up af den gamle
til spørgsmål/svar samt fil-siden. Detaljerne aftaler vi hen ad vejen. Det haster ikke.<br>
neden under LibreOffice. Vi er IKKE The Document Foundation, men &quot;LibreOffice i
Danmark&quot;-agtigt. Men find et rent LibreOffice logo, så har jeg lov til at godkende at vi
bruger det.<br>
kl. 16.37 skrev Jeppe Bundsgaard <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:jeppe@bundsgaard.net";
solid;padding-left:1ex">Hej Leif og I andre<br>
Jeg har gjort klar til at overføre database fra phpBB (<a href="http://forum.liboforum.dk";
target="_blank">forum.liboforum.dk</a> &lt;<a href="http://forum.liboforum.dk";
target="_blank">http://forum.liboforum.dk</a>&gt;).<br>

Jeg har også oprettet et question2answer-site (<a href="http://svar.liboforum.dk";
target="_blank">svar.liboforum.dk</a> &lt;<a href="http://svar.liboforum.dk";
target="_blank">http://svar.liboforum.dk</a>&gt;) - for det synes jeg nu alligevel vi burde bruge
(forsøgte med askbot, men det var python og postgresql - ikke lige noget der fungerede for
mig...)... Det er lidt mere moderne. PhpBB kan jo bare ligge der for historikkens skyld.<br>

Jeg har opretttet en side hvor vi kan lægge nyhedsbreve osv. op. Den er ret bar lige nu, men det er
ret let at gøre noget ved. Sig til hvis du eller andre vil have redigeringsadgang. <a
href="http://www.liboforum.dk"; target="_blank">www.liboforum.dk</a> &lt;<a
href="http://www.liboforum.dk"; target="_blank">http://www.liboforum.dk</a>&gt;).<br>

Jeg kan fint oprette synonymsider, hvis det ønskes - sig til hvad der skal til. Og hvis der er
andet ligeså.<br>
Jeg har som det fremgår købt og betalt <a href="http://liboforum.dk";
target="_blank">liboforum.dk</a>. Betragt det som en gave til fællesskabet ;-)<br>
Mvh<br>
Jeppe<div class=""><br>
Den 01-07-2014 09:55, Leif Lodahl skrev:<br>
solid;padding-left:1ex">
Hej Jeppe,<div class=""><br>
Det tilbud tror jeg vi tager imod.<br>
Jeg får lidt indtægter fra reklamer på <a href="http://libreofficedk.blogspot.dk";
target="_blank">libreofficedk.blogspot.dk</a>, som burde<br>
kunne dække udgifterne.<br>
Vi har tidligere talt om, at vi skulle kople os på <a href="http://ask.libreoffice.org";
target="_blank">ask.libreoffice.org</a><br>
eller om vi skulle opgradere vores PhpBB. Der var konsensus om det sidste.<br>
Jeg orker ikke at starte diskussionen igen.<br>
Jeg vil foreslå følgende fremgangsmåde:<br>
    1. Sæt en server op med seneste stabile version af PhpBB<br>
    2. Når Esben ser dette, tager han en back-up af databasen<br>
    3. Esben låser for yderligere opdatering.<br>
    4. Du indlæser database-back-up&#39;en og kontrollerer at alt er som det<div><div
class="h5"><br>
    skal være. Lad os koordinere, så vi kan hjælpes ad.<br>
Når alt er som det skal være, flytter vi <a href="http://www.oooforum.dk";
target="_blank">www.oooforum.dk</a> over på det nye<br>
site. Jeg har ikke noget imod at vi køber LOFORUM:DK eller <a href="http://LIBOFORUM.DK";
target="_blank">LIBOFORUM.DK</a>.<br>
Men vi har altså kun småpenge i kassen (6-700 kroner til august).<br>
I morgen aften samler jeg lige op på tidligere korrespondance, som alt<br>
sammen burde være på postlisten. Vi har også et par subdomæner, herunder<br>
href="http://synonymer.oooforum.dk"; target="_blank">synonymer.oooforum.dk</a>.<br>
Nyhedsbrevene i PDF-versioner kan jeg evt. placere i en særskilt<br>
dropbox-konto, men det ser pænere ud, at de ligger under vores officielle<br>
domænenavn. Så hvis der er mulighed for noget opload/download, vil det være<br>
fint, men der behøver ikke være ti års historik som nu.<br>
Til Esben Aaberg: Kontakt mig venligst ASAP her via listen eller direkte.<br>
/Leif<br>
Den 1. jul. 2014 kl. 00.23 skrev Jeppe Bundsgaard &lt;<a href="mailto:jeppe@bundsgaard.net";
target="_blank">jeppe@bundsgaard.net</a>&gt;:<br>
solid;padding-left:1ex">
Hej alle<br>
Jeg kan godt stille server til rådighed (har egen server hostet hos<br>
hetzner) så vi kan få det op at køre hurtigt igen.<br>
Jeg tænkte om vi måske skulle skifte til et nyere Q&amp;A-system? Fx<br>
et<br>
domæne der svarer til vores produkt... <a href="http://www.LOforum.dk";
target="_blank">www.LOforum.dk</a>? Det andet kan jo<br>
bare pege derhen så folk ikke går vild.<br>
Mvh<br>
Jeppe<br>
Den 30-06-2014 19:33, Leif Lodahl skrev:<br>
solid;padding-left:1ex">
Hej alle,<br>
Jeg er meget bekymret for, at vores forum har været nede i nu to uger, og<br>
at der ikke er nogen der har reageret.<br>
Jeg vil gerne, hvis vi kan speede processen med migrering til KLID op,<br>
alternativt at vi finder en tredje løsning på vores hostingproblem.<br>
/Leif<br>
--<br>
Send en e-mail til <a href="mailto:dansk%2Bunsubscribe@da.libreoffice.org";
om hvordan du ophæver dit abonnement<br>
Problemer? <a href="http://da.libreoffice.org/kontakt-os/postlister/";
Listens arkiv er tilgængelig på <a href="http://listarchives";
target="_blank">http://listarchives</a>.<br>
Alle beskeder du sender til listen bliver publiseret her og kan ikke<br>
efterfølgende slettes<br>
[...]
Listens arkiv er tilgængelig på <a href="http://listarchives.libreoffice.org/da/dansk/";
Alle beskeder du sender til listen bliver publiseret her og kan ikke efterfølgende slettes<br>