Hej Claus,
Jeg CC'er lige dansk-listen som er vores normale forum for interne
diskussioner.

Selv vil jeg ikke tage stilling til om genveje til aktuel dato og tid skal
ligge under den ene eller anden genvejstast. På mit tastatur kan jeg bruge
CTRL+SKIFT+, (eller CTRL+;) for at indsætte aktuel dato/tid i den aktuelle
celle. Cellens formatering afgør hvordan det vises.

Problemet med plus og minus er at de fungerer forskelligt på numerisk og
alfanumerisk tastatur. Desuden er der problemstillingen med at oversætte
genveje fra US-tastatur til DK-tastatur.

Er der andre på dansk-listen der har en holdning til problemet? Husk at
sætte Claus CC, da han ikke er på listen.

Mvh.
Leif Lodahl