Hej alle,
For noget tid siden var Martin Pihl så venlig at rette lidt i layoutet http://www.oooforum.dk, så LibreOffice's logo nu bliver vist.

Men vi har faktisk et problem: Apache Software Foundation ejer faktisk logo og navn (OO.o, OpenOffice.org, OpenOffice, AOOi o.s.v.) og vi har ikke rettigheder til at bruge logoet længere. Jeg mener ikke der er noget i vejen for at vi fortsat skriver, at vi også gerne hjælper med Open Office.

Men jeg synes vi skal prøve at få omlagt forum, så det helt officielt bliver et LibreOffice forum i stedet for et OpenOffice forum.

Vi skal
* have OOo-logoet fjernet
* ændret farver -> grøn
* ændret domænenavn . http://forum.libreoffice.dk peger allerede på www.oooforum.dk (domænet ejes af mig og stilles naturligvis til rådighed uden betingelser).
 * opgradere phpBB? (phpBB 2.0.21 © 2001)

Er der nogen der er friske på at begynde på de opgaver?

/Leif

Er der nogen der melder sig frivilligt til noget

--
Send en e-mail til dansk+help@da.libreoffice.org for instruktioner om hvordan du ophæver dit