Lige som de fleste andre af jer - tror jeg - abonnerer jeg på en del mailing
lister (som det hedder på godt dansk....). Nu har jeg prøvet at se, hvordan
de opfører sig, når man lavet et svar, og alle på nær en enkelt laver svar
til listen. Det er vel også sådan, at man som oftest netop vil svare til
listen og ikke til den oprindelige afsender. Derfor synes jeg, at det er hul
i hovedet at lige Libreoffice-lister skal være anderledes. Vi kan vist alle
finde ud af at svare til listen, men der er da ingen grund til at samle på
ekstra bøvl.

Lad os nu få det "Reply-To"-felt - som det også er på OOo-listerne.

Vh
Ejnar