Undskyld [flov]!

Fejlen er helt på min side. Jeg burde naturligvis have brugt
dansk-listen på LibreOffice.

Undskyld mange gange.

Informationer vedr. LibreOffice hører til på LibreOffice-listerne og
vedr. OpenOffice på OpenOffice-listerne.

OpenOffice.org arkiverne....
Hele hjemmesidesystemet er ved at blive lagt om, og jeg har en klar
forventning om at de gamle arkiver bliver migreret til den nye hjemmeside.

/Leif