Hai moitas razóns para separar este asunto de Firefox... para min é
incomprensible.

- Non é normal depender doutro proxecto tan complexo e cun ritmo de
cambio interno, ambos, que os fai case incoordinables.
- As políticas de empresa ou dunha institución poden prohibir FF ou
esixir IE co cal asinar con LibO sería inviable
- Os problemas danse en moitas versións de LIbO, en moitas de
Ubuntu,Fedora, etc e tamén en varias de FF. É supercomplexo revisar os
bugs e extraer conclusións pero hai xente que conseguiu arranxar.

http://www.mail-archive.com/users@global.libreoffice.org/msg11334.html
http://lists.freedesktop.org/archives/libreoffice-bugs/2010-November/001442.html

O óptimo sería que LibO "acollese" un software específico,
multiplataforma tameń que fose libre e sinxelo.
Agora mesmo ata é fácil "enganar": pódese configurar LibO cos datos
dunha persoa, engadir eses datos visibles e engadir un certificado
doutra. Un usuario normal perderíase.

Desde esa perspectiva, estiven mirando algunha cousa que permitise
asinar documentos

Estiven probando un que ten unha moi boa pinta. É vasco http://www.sinadura.net
A instalación, a interface, todo perfecto pero non me acaba de
funcionar co dni porque non colle o certificado

Pero en terminal si (é dicir, o lector funciona e o pc recoñece o certificado)

Sun Dec  4 02:54:12 2011
 Reader 0: Realtek (20070818000000000) 00 00
  Card state: Card inserted,
  ATR: 3B 7F 38 00 00 00 6A 44 4E 49 65 20 02 4C 34 01 13 03 90 00

ATR: 3B 7F 38 00 00 00 6A 44 4E 49 65 20 02 4C 34 01 13 03 90 00
+ TS = 3B --> Direct Convention
+ T0 = 7F, Y(1): 0111, K: 15 (historical bytes)
  TA(1) = 38 --> Fi=744, Di=12, 62 cycles/ETU
    64516 bits/s at 4 MHz, fMax for Fi = 8 MHz => 129032 bits/s
  TB(1) = 00 --> VPP is not electrically connected
  TC(1) = 00 --> Extra guard time: 0
+ Historical bytes: 00 6A 44 4E 49 65 20 02 4C 34 01 13 03 90 00
  Category indicator byte: 00 (compact TLV data object)
    Tag: 6, len: A (pre-issuing data)
      Data: 44 4E 49 65 20 02 4C 34 01 13
    Mandatory status indicator (3 last bytes)
      LCS (life card cycle): 03 (Initialisation state)
      SW: 9000 (Normal processing.)

Possibly identified card (using /usr/share/pcsc/smartcard_list.txt):
3B 7F 38 00 00 00 6A 44 4E 49 65 20 02 4C 34 01 13 03 90 00
3B 7F 38 00 00 00 6A 44 4E 49 65 [1,2]0 02 4C 34 01 13 03 90 00
        DNI electronico (Spanish electronic ID card)
        http://www.dnielectronico.es