Boas:

Desculpa a miña ignorancia, que significa "~" xusto antes de "Cada Palabra"?

En 2011/10/05 03:26, Anton Meixome escribiu:
Queda así logo, se vos parece ben:

Maiúscula Inicial en ~Cada Palabra

(aproveitei para reducir o tamaño: antes, "Primeira letra de cada
palabra en maiúsculas")

O que di Leando ten tamén razón nos demais casos, por exemplo no texto
descritivo asociado : "Volve maiúscula a primeira letra de todas as
palabras."