Olá,

Estaría ben que víramos entre todos como termos un primeiro evento no
estado. A idea foi proposta por Jesús Corrius (Softcatalá) e sería bo
que fixéramos "algo nalgures".

Xa saberedes a que mensaxe me refiro pero, se non fora así, dimo e
deixo unha copia. Se por aquí somos quen de liderar a organización
deste evento...  sería algo grande. Non ten por que ser con apoio
oficial nen por que non telo. En Málaga na LSWC 2010 demostramos que
"se queremos, podemos" ;)

apertas,
RB