2010/11/15 damufo <damufo@gmail.com>:
Boas novas.
Grazas Antón.

En 2010/11/15 14:20, Anton Meixome escribiu:

Conseguin  a activación do subdominio para o galego

gl.libreoffice.org

De momento redirixe ao web base en inglés pero dentro de pouco
cargarase o novo web, xa montado sobre un cms.

Sabes que cms é?

si, Silverstripe
http://www.silverstripe.com/

Un CMS emerxente, moi interesante. Non está en galego. Ao final non
sei se se pasará a Drupal. Pero supoño que xa nos quedaremos con isto

Está en probas

Respecto disto conseguin tamén a activación dun perfil de proba para o
NL galego. De momento estou eu só pero podedes inscribirvos para
colaborar.

Creo que xa está todo configurado e funcionando para a incorporar un
reparto de traballo. A resposta do equipo de LibO esa sendo moi moi
áxil respecto dos intereses dos NLP quizais por que sexamos poucos os
que cubrimos todas as etapas, o cal supoño que lles axuda tamén a
afinar os procesos, roles e demais (había que aproveitar).

http://gl.test.libreoffice.org/home/
O galego é o 5º idioma en montar o seu subsitio a partir do inglés base

Available language websites:
da      Danish  Dansk
de      German  Deutsch
en      English English
es      Spanish Español
fr      French  Français
gl      Galician        Galego
ru      Russian Русский

En resumo, despois de ir eu de avanzadilla, creo que xa é momento para
que se incorpore á colaboración quen queira.
Eu propoño que alguén se encargue do wiki e outro do web de probas
este... e eu continúo antento aos procesos de localización.

--
E-mail to discuss+help@gl.libreoffice.org for instructions on how to
All messages you send to this list will be publicly archived and cannot be

--
Leader of openOffice.org GL
http://gl.openoffice.org