.ReadMsgBody {
                width: 100%;
            }
            .ExternalClass {
                width: 100%; background-color:#e7e8e9 !important;
            }
            .yshortcuts {color: #2979be;}
            body {
                background-color: #e7e8e9;}

Blog plattdüütsch/plattdeutsch   Meine plattdeutsche Webseite
Liebe Freunde der plattdeutschen Sprache,(plattddüütsch kiek ünnen)Wie einige von Euch wissen,
liegt mir der Erhalt der plattdeutschen Sprache auf dem Herzen. Dafür habe ich
eineWebseiteerstellt, auf der ich unregelmäßig Artikel rund um das Schreiben und Übersetzen in
plattdeutsch publiziere. Schaut Euch das bitte mal an. Kommentare sind willkommen.Hier bin ich zu
finden:platt.knabbe.netWenn das gefunden habt, gibt es unten links (hochscrollen) einen Link
"Rezension schreiben". Macht das gerne und ich würde mich freuen, wenn viele Sterne
zusammenkommen.Um die Bewertung zu schreiben, muss man sich bei Google mit seinem Konto anmelden.
Ein Google-Konto hat jeder der- ein Smartphone hat, das kein iPhone von Apple ist   also alle von
Samsung, HTC, Huawei usw. usw.-  ein GMail-Konto hat- Teilnehmer bei Google+ ist- oder sonstwie bei
Google gemeldet ist

Vielen Dank und beste Grüße

 Mine plattdüütsch Websteed

LeveFrünnenvun de plattdüütsch Spraak=As de mehrstenvunjo weet, sett ik mi för de plattdüütsche
Spraak in. Dorförhebbik eenWebsteedmaakt, wo ik af unanArtikels rund üm dat Schrieven
unÖversettenin plattdüütschrutgeev.=Kiekt jau dat maal an,Kommentorenwarrt giern
sehn.Hierbün</font>iktofinnen:platt.knabbe.net<font face="Calibri, sans-serif">Wenn ji dat funnen
hebbt, denn is ünnen links=(hochschuven)eenLink "Rezension schreiben".Maakt dat giern un ik wöör
mifrein, wenn veel Stierns=tosamenkummt.Dat man dor schrieven kann<font
color="#1f497d">mutt</font>man sik bi Google mitsienKonto anmellen.EenGoogle-Konto hett=jeedeende=-
Apple is   also all vun Samsung, HTC, Huawei usw. usw.-  een GMail-Kontohett-Deelnehmer bi Google+
is- oder=anners=wie bi Google meldt is.

Velen Dank un beste Gröten

         http://platt.knabbe.net/ins/